Stoprocentně přírodní přístup ke zdraví, fitness a stravování. Každý se může cítit lépe!

Vzdělání a certifikace

  • Trenérská škola Petra Stacha
  • Základní výživové postupy ve fitness
  • Doplňky stravy ve fitness
  • Cvičení na závěsných a kluzných systémech
  • Nové formy posilování
  • Instruktor zdravotní tělesné výchovy

Vladimír Bolech

Gratuluji, udělali jste první krok ke změně! Ať už chcete zhubnout, zpevnit tělo, nabrat svaly nebo si zlepšit fyzičku, s profesionálním přístupem budete dělat viditelné pokroky rychleji a vyvarujete se zásadním chybám.

Jmenuji se Vladimír Bolech a svým klientům nabízím celostní přístup ke zdravému životnímu stylu. Navrhnu Vám tréninkový plán podle Vašich potřeb a dohlédnu na správné provádění cviků. Také nabízím konzultace ohledně stravy a doplňků, protože se správnou stravou se výsledky brzy dostaví.

SNÍŽENÍ HMOTNOSTI
A TVAROVÁNÍ POSTAVY

Je to nejpopulárnější tréninkový plán pro snížení hmotnosti, zpevnění a vytvarování postavy. Cílem je snížit obsah tuku v těle a zaktivovat svaly, které i mnohdy vlivem sedavého zaměstnání trpí. Správné procvičování všech svalových skupin je výborná prevence proti budoucím obtížím. Program lze nastavit pro každého bez rozdílu pohlaví, zdravotního stavu a věku. Liší se pouze výběrem cviků a intenzitou cvičení.

ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ

Cílem zdravotního cvičení je odstranění bolestí pohybového aparátu, které vznikají nedravým způsobem života. Toto cvičení je určeno zvláště pro lidi, kteří mají sedavé zaměstnání, málo pohybu a trpí především bolestí zad a únavou. Tréninkový program je vyhledáván i lidmi s tělesným omezením, např. po nehodě, kteří se chtějí dostat zpět do formy pod odborným vedením.

NABRÁNÍ SVALOVÉ HMOTY A ZVÝŠENÍ VÝKONNOSTI

Tyto dva programy jsou pro náročnější klienty, kteří cvičení a stravě věnují hodně času. Pro získání svalové hmoty se musí sval dostatečně zatížit, kvalitně ho živit a mít dostatek regenerace. Kromě nárůstu síly a svalové hmoty, by mělo být cílem zároveň zvyšovat celkovou kondici, shazovat přebytečný tuk a celkově zlepšovat funkčnost všech pohybů.

SESTAVENÍ JÍDĚLNÍČKU

Půlka úspěchu je v kuchyni. Správná strava je nezbytnou součástí každého tréninkového plánu. Sestavení osobního jídelníčku je velice individuální – záleží na zvoleném programu a na predispozicích člověka. Mám také zkušenosti se sestavováním jídelníčku pro alternativní výživové směry vegetarián a vegan.

Reference

“Doporučuju neztrácet čas a svěřit se do rukou profesionála. Pan Bolech je velmi empatický a líbí se mi jeho celostní přístup ke cvičení a ke zdraví.”

Jan, 42 let

Před rokem jsem začala chodit do posilovny, abych zhubnula a zpevnila tělo. Cvičila jsem podle videí na internetu a zkoušela různé novinky. Za 5 měsíců jsem sice zhubnula, ale začala mě strašně bolet záda a kolena. Prostě jsem cvičila špatně. Svůj „tréninkový plán“ jsem konzultovala s Vláďou a on mi ho celý předělal. Naučil mě cvičit správně, abych si neničila tělo, sestavil mi jídelníček a za 2 měsíce jsem viděla větší pokroky než za předchozích 5. A hlavně se cítila dobře, plná energie.

Hanka, 34 let

Snažím se chodit cvičit aspoň 2xtýdně a po konzultaci s trenérem se snažím dodržovat i racionální stravu. Díky správnému vedení a dodání motivace jsem se sebou mnohem spokojenější. Díky získaným informacím a správnému tréninku pro mě jsem se ujistila, že pokud člověk chce, tak pak jde všechno a s profesionální pomocí ještě lépe.

Daniela, 23 let

Mým cílem bylo nabrání svalové hmoty. Nejprve jsem cvičil sám, avšak nesprávně, jak mně později Vláďa vysvětlil. Oceňuji zejména to, že Vláďa celou dobu dohlížel nad správným držením těla a správným prováděním cviků (a že v mém případě bylo na co upozorňovat). Rovněž jsem s ním mohl konzultovat skladbu stravy, vhodnost různých druhů suplementů a další fitness témata.
Schopnost dostat z člověka maximum, přestože máte pocit, že už nemůžete, byla další deviza cvičení s trenérem, která přispěla k tomu, že výsledky se brzy dostavily. Vzhledem k velké spokojenosti s trenérem jsem se domluvil na dlouhodobém tréninku. Rozhodně doporučuji.

Martin, 33 let